Godmorgon..

Idag upp tjugo över fem. Seth vaknade tio minuter innan väckarklockan skulle ringa för att jag ska väcka Sonny. men det gjorde ingenting, min lilla ängel var kelsjuk och hungrig. så först mös vi en massa och sen gav jag honom en ny blöja och lite mat, då somnade han.

När älskling drog så gick jag och la mig igen, en halvtimme senare när jag precis somnat så ringer han. Han har tappat bankkortet och sitt leg. -.-
Jag har kollat på bussen som han åkte men där fanns ingenting. Han får ringa och spärra allt. Så typiskt, sen när  han ringde till mig och berätta det så fråga han efter min hjälp och jag skulle kolla upp ULs nummer så började han skrika -" Ge mig det jävla fitt numret ". Men snälla, det går inte fortare för att du skriker, jag förstår att du blir stressad, men lugn.

Nej nu går jag och lägger mig igen för Seth sover och då måste jag passa på. Godnatt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0