Frågor + Svar

Hur många barn vill Sonny ha?
Svar:
Han vill ha 3 eller fyra barn senare i framtiden.


Hur många syskon har Sonny, och vad heter dom?
Svar:
Sonny har en storasyster, Som heter Jennie.

 

Såg att du hade löshår på en bild, vart kommer det ifrån?
Svar:
Jag köper mitt löshår från http://tajmahal.se.  Funkar inte adressen så kan du söka på google.

 

Om du blir gravid en gång tid inom ett år skulle du behålla barnet då?
Svar:
Nej det tror jag inte.. Jag måste börja plugga. Det vore egoistiskt av mig att behålla barnet då pga att jag inte har någon ekonomi till det. Just nu måste jag tänka på mitt bästa och framför allt Seth’s bästa. Och det är två föräldrar med utbildning och jobb så man har bra ekonomi.

 

Vill Sonny ha flera barn?
Svar:
Ja Sonny vill ha fler barn, men i framtiden.


Är Seth lite norsk?
Svar:
allvarligt talat så vet jag inte, Sonny är ju halvnorsk så jag vet inte riktigt om Seth blir halvnorsk.

Har Seth nå kusiner från Sonnys sida?
Svar:
Ja Seth har en kusin som heter My, My är både kusin och syssling till Seth för Min kusin är tillsammans med Sonnys syster, så det var tack vare dom vi träffades. My är Jennies och min kusin Henriks dotter.

Tycker du att Sonny har ett bra ansvar om Seth?
Svar:
Ja det tycker jag, han är och pluggar på dagarna men när han kommer hem så hjälper mig !


Kommentarer
Postat av: Wilma

Jag vill bara säga att jag tror att Seth är kvarts norsk om Sonny är halv norsk. Kram

2010-08-22 @ 20:57:56
URL: http://wilmajenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0