En heldag hos Petra & Micke !

Jaadu.. vart f*sen ska man börja ? 
vi kom dit för att Sonny skulle tatuera sig, så vi fikade lite också för Mickes föräldrar kom över och gud vilka mysiga människor ! Sen börja dom tatuera fortsättning på hans sleeve som han ska ha på högerarmen, biomekaniskt tema så dom började runt tio i åtta. Fan vad snyggt det blev !

 
 
Visst fan vart det snyggt ?!

Sen så började det bli flummigt, men först så ska jag berätta en hemsk sak så jag vart alldeles förstörd igår..
Vi hörde hur Seth gallskrek ifrån vagnen och han hade aldrig skrikit så förfärligt någonsin så jag sprang dit och där ligger min lilla plutt med spya över & i näsa och mun och får ingen luft så han låg och skakade. Jag löft upp honom så han hade näsan riktat mot golvet och skaka honom lite, och då hör jag hur han tar ett djupt andetag och börjar gråta, jag strunta i hur mycket spya det var jag tröck honom tätt intill mig och försökte få honom lugn.
Men sen så fick han bada, Petra hjälpte mig så tog jag kort !

 
En nybadad och fin Seth. Sen är det där min andra kusin Robin som är Elias storebror !

Sen började flummet för vi vart väldigt övertrötta !
 
Elias & Seth. Tänk att Seth var så liten som Elias för två månader sen. Jag kom och tänka på den där reklamen..
" Stor & Liten dudidu " eller " Är man stor måste man vara snäll ".

 
Men sen satt vi och skratta rätt ordentligt över Elias klockrena miner haha !
Så otroligt söt !

Men jag hade en riktig j*vla dunder dag, tro mig. snart är vi tillbaka ;)


Kommentarer
Postat av: Mormor/Gammelmormor

ha ha, lika som bär oxå eller helan o halvan... jättesöta e grabbarna grus i alla fall §; >

2010-08-10 @ 19:04:28
Postat av: Moster

ja, vi ska ju spela TP ju :)

2010-08-10 @ 21:01:50
URL: http://exnextdoor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0