Svar på fråga.



Fråga jag fått:


Ifall din son kom ut med något handikapp, vilket jag inte önskar , skulle du behålla honom??


Mitt svar till dig är att jag aldrig någonsin kommer lämna bort honom oavsett vad som händer. OM min son skulle ha ett handikapp så skulle jag älska honom precis lika mycket iallafall, det är mitt barn vi pratar om.
det skulle bli lite svårare med att ta hand om honom men jag skulle kämpa dag in och dag ut för att han ska må bra och förstå att jag älskar honom. han är min lilla bebis och kommer alltid vara mammas lilla sötnos.
Min och min pojkväns son, ska aldrig behöva känna sig osäker med oss. vi kommer älska honom så enormt mycket och han kommer få den kärlek han vill och behöver ha. han är redan älskad av oss båda !


Taack för din fråga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0