Pissie, jag spyr över henne.


Hur många är det som egentligen inte gillar lilla Pissie ?  jag undrar varför hon inte skickar in sina patetiska bilder till någon porrtidning istället om hon nu måste skämma ut sig så mycket på sin blogg. Hon säger att hon är sveriges största bloggerska vilket hon kanske är men det är ju bara för att över hälften av hennes läsare hatar henne och tycker hon är så omogen, patetisk, ful och allt det där ni vet. 
Hon photoshopar sina bilder och tror att vi inte ser eller förstår det, hur kan man vara så pinsam ?

som när hon åker till GC så skämmer hon ju bara ut oss svenskar.  Ussch, jag kräks när jag hör hennes namn.

Alla har sett ett par bröst förut, men det är hon antagligen för dum för att förstå.


Lilla Lilla Pissie, lika äcklig och ful som vanligt.


Kommentarer
Postat av: elin

vem gör inte? men orka bry sig?:D

slösa tid på något annat ist:D

2010-04-23 @ 14:47:10
URL: http://ellieee.devote.se
Postat av: julia

Jag måste bara ta att hålla med !!!!

2010-04-24 @ 16:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0