orkar inte mer nu, för tuungt.


Hejj alla söta läsare, förlåt för att jag inte uppdaterat idag men jag mår inge bra. jag har så jävla ont i ryggen så jag kom precis hem från älsklings mamma som är massör och hon har
fått massera mig.


jag är rädd för att jag inte kommer orka gå i skolan så länge till för min kropp pallar inte med det här, som alla vet är jag väldigt liten i vanliga fall, kort och liten. Idag hade jag nationella prov i matte, satt och halv grät för att ryggen gjorde så jävla ont. jag orkar inte ens gå från bussen hem och det tar ändå bara 5minuter. det är helt sjukt, jag trodde jag var starkare än så.




Kommentarer
Postat av: Emma Andersson

Du är stark men ingen kropp orkar väl att bära tungt HELA tiden :)<3

2010-04-22 @ 20:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0