myskväll med älsklingen ! <3

God morgon, har ni sovit gott ? :)

Jag gick och la mig vid två igår och kolla på film med älskling, Johan Falk. dom äldre filmerna. min syster snodde datorn för mig fast hon har en annan som hon brukar ha för jag kan inte använda den men det sket ju hon i självklart -.- .


igår hände inte sådär jätte mycket förutom att jag var tvungen att rensa mitt rum för att få plats med lite fler bebisgrejer och därför måste jag även tömma garderoben för att få plats med fler bebiskläder, jag har mina nödvändigaste kläder kvar såklart.  aja, sitter och dricker ett glas Coca Cola nu och planerar min dag. det jag vet händer idag är iallafall att älskling har fotbollsmatch ! :)




igår när vi kolla på film så åt vi glass med chokladsås, och sen hade jag ett glas med is också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0