Mina Blivande Tattoo's !



Godmorgon bitches !


Vad gör ni en sån här underbar dag då ?.. underbar vet jag inte för jag har precis klivit upp och hasat mig fram till datorn med vidöppna ögon och kisar mig fram genom vardagsrummet..  önska jag kunde få sova lite till men nej då.. Jag kan inte sova.

Igår pratade jag ju om mina tatueringar jag ska göra, vill ni se dom ? ;)




Den här tatueringen ska börja på min ena sidan av magen,  nedanför höftbenet och lite in mot mitten för er som förstår. sen ska den jobba sig uppåt i en slinga mot mitt ena bröst. Eftersom jag ritat på egen hand med en egen fundering och inte är så sådär super bra så ska han som ska tatuera mig senare ska få göra om den och fixa till den själv för han är grymt duktig !






Eftersom jag väntar min och min pojkväns son, så ska jag tatuera in hans namn på mitt skulderblad sen.
Vi har ju bestämt att han ska heta Seth, men eftersom jag tatuerar mig mot augusti/september så kommer vi ha ett namn till våran son och är det inte Seth, så går ju det att ändra. Men vi är fast vid Seth så :)


Pussar !


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej seth är ett jätte fint namn men här har jag lite flera namn tips så ni inte ångrar er sen, men jag menar erat val men vill bara ge er tips.



Benjamin

Love/Lowe

Ludvig/Ludwig

Isack/Izack/Isak

Alex

Neo/Neoh

Melvin/Melwin

Liam

Elias/Eliaz

Justin

Eldin

Elvin

Joel

William

Simon

Alexander



det var några tips

2010-04-30 @ 20:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0