Magen 31v + 0d .


Jaa, nu är man då i vecka 31. tiden går så fort, nu är han snart här våran lilla son. det är bara 9veckor kvar enligt beräknad födsel. man har gått upp i vikt men barnmorskan säger att dom kommer försvinna när han väl kommit för jag har inte gått upp i vikt övrigt. jag väger nu ca 71 - 72kg så det börjar bli tungt eftersom min lilla kropp inte är van att bära det. men vafan, det är värt det :)

Jag har lite lågt i järn så äter ett par nya järntabletter nu eftersom den lilla snor all min energi, ;).
Han är även en jäkel på att sparkas och leva om. han kan hålla mig vaken halva nätterna och kittlas och bråkas, men det får mig att tänka på hur söt du är. Han är ju så lik sin pappa Sonny ! :)
 

vi längtar efter dig vår lilla pojk & vi kommer älska dig mer än allt !





31v. + 0d.



Magen igen med älsklings hand på magen, åhh jag är så lycklig tillsammans med dig hjärtat
och snart har vi vår alldeles egna lilla familj på tre :)

jag älskar dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0