Magbild, 32v + 0d

Magen 32v + 0d

nu väger man 73kg och äter som en flodhäst men det är ju normalt med graviditeten så jag har något att skylla på iallafall haha. magen växer och det blir bara tyngre och tyngre hela tiden så jag orkar inte gå sådär super mycket och det är mest bara stånk och stön när jag är ute och går så folk undrar vad man håller på med x)




Kolla bara hur mycket den växer, vet ni vad det roligare är ?  den har inte växt klart än. :O

Jag har även börjat få bristningar på min älskade mage,  det är hemskt tro mig !


Kommentarer
Postat av: Dunja

men vilken månad föderu då? :p

2010-04-15 @ 14:35:24
Postat av: Lillaleex

Vad spännande att vänta barn i så ung ålder, jag har alltid själv drömt om att bli ung mamma fast det inte blivit, och kommer nog inte bli av på ett bra tag eftersom jag inte har någon pojkvän just nu. Hur känns det att vänta barn i din ålder?:) Kram!

2010-04-18 @ 17:01:56
URL: http://lillaleex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0