Kommentar + svar.

Kommentar:

Så underbar mage. Hur gammal är du, du ser inte äldre ut än 15 :O
Hur ska du gå i skolan med bebisen och hur har du råd?
Jag vill inte läxa upp dig eller nått, längtar efter en egen bebi =)


Jag är faktiskt bara 15år, ska fylla 16 i augusti. Jag vet det är många som säger att jag ser äldre ut än vad jag är så jag är van att höra det men jag är faktiskt bara 15. Jag kommer få vårt barn 4dagar innan skolavslutningen enligt planerat. men sen vet man ju aldrig, och jag har redan fått fasta betyg i nian nu. sen tar jag ett sabbatsår och är hemma med vår lilla son. sen sätter jag honom på dagis och börjar plugga gymnasie. Jag kommer få ett extra bidrag varje månad för att jag är under arton år som går till mat, blöjor och sånt. Jag bor fortfarande hemma så jag bor ju inte själv i lägenhet.


Tack för din kommentar ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0