Kommentar om magen. :)

Kommentar:
Vad spännande att vänta barn i så ung ålder, jag har alltid själv drömt om att bli ung mamma fast det inte blivit, och kommer nog inte bli av på ett bra tag eftersom jag inte har någon pojkvän just nu. Hur känns det att vänta barn i din ålder?:) Kram!




Hello, jo det är riktigt mysigt. det finns inte sådär jätte mycket kläder som passar men man det är vad man gör det själv ;).  det är mysigt och man har en underbar pojkvän som finns och stöttar en hela tiden.
Man får väldigt många negativa kommentarer men även väldigt många positiva, det är faktiskt kul och spännande och jag har alltid velat bli ung mamma och nu vart jag det tillsammans med mannen jag älskar mer än allt ! Jag har nu gått 32v + 6dagar så imorgon är det exakt 7veckor kvar till planerad födsel fast sen vet man ju aldrig när dom små liven börjar bli nyfikna och vill komma ut :)
men det är underbart, mysigt, men lite tungt är det ju och framför allt så tar ryggen en del stryk men jag hade ryggproblem innan så det är lite värre, men annars går allt jätte bra och det är väldigt många som stöttar både mig och min pojkvän :)


Kommentarer
Postat av: Anna

hur gammal är du ? :)

2010-04-18 @ 22:54:06
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0