klipp klipp klipp "/


Ni hörde säkert att jag skulle klippa mig, mitt hår var ju så sjukt förstört så jag var tvungen och därför åkte jag till min frisör och klippte mig.. här är allt mitt "långa" hår efter klippningen. byebye håret mitt..






det är en bild från spex fotot, skulle vara kanin, har dock inte kaninöronen på mig än (a)


såhär vart det iallafall, det är långt på ena sidan av och kort på andra sidan och i bak så jag kan ställa upp det också vilket är skönt, jag kan både låta det ligga helt normalt och mjukt men även ställa upp det i en snygg frisyr. så det går att göra något med håret och nu SKA mitt hår få växa fritt och bli fint. nu har jag äntligen lärt mig av mina misstag !
Jag ska tillbaka till min frisör om ca fyra veckor och toppa det så det håller sig fint nu.


Vad tyckte ni om min nya frisyr bloggläsare ? :)


Kommentarer
Postat av: nellie

Skulle aldrig våga klippa av allt, men du passade verkligen i det jätte bra. Och gud vad fin du är, och ditt barn kommer säkert att bli det med:) ,<3

lycka till med allt verkligen!

2010-04-18 @ 20:47:14
Postat av: Petra

superfint! du passar verkligen jättebra i det där.

2010-04-18 @ 22:06:29
URL: http://exnextdoor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0