Hello sötnosar,

Hejj alla sötnosar, har vart i skolan idag fast jag egentligen inte orkade för jag har sjukt ont i både rygg och magen men eftersom jag hade prov imorse så var jag ju så illa tvungen. dock når jag nog inte högre än G eftersom jag hade ont och var så okoncentrerad men det är bättre än ingenting antar jag väl.

Jag var till och med på idrotten idag fast jag egentligen inte ska det längre, vi körde armhävningar, situps osv. så min kropp är som spagetti nu och jag är as trött. Har precis käkat lite och nu vet jag inte vad jag ska hitta på, sova lite kanske eller blogga om någonting jätte ointressant för så är det. det har inte hänt någonting alls idag faktiskt. Jag åt två glassar i skolan, jag hade en vikarie på engelskan. det är inte så intressant va ?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0