Guud vad trött jag är,

Hello bitches, hur har eran måndag varit ? 

Min måndag har väl vart sådär, lika trött som vanligt och är helt sänkt.


nu har jag vart hos barnmorskan, vi kollade lite saker:

Vecka: 33
Vikt: 74kg
Längd: 30cm
Hjärtslag: 144 slag i minuten

Jag fick en ny tid nästa vecka på onsdag 28/4 13:30 för massage, och en ny tid för planering om våran förlossning 3/5 17:00. :)

just nu sitter jag och käkar korv med bröd i min säng kanske inte super kul att veta men det är för att jag och älskling ska iväg på Thai Boxning snart så måste äta något lite snabbt ;).


  
en liten bild på mig och min mage :)

det vart ingen bh idag heller eftersom jag inte trodde vi skulle till barnmorskan idag men det får bli på onsdag istället :)


Kommentarer
Postat av: Anna

sv: Åh okej! :)

2010-04-19 @ 22:50:48
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0