Godmorgon & Glad Påsk


God morgon allihopa, jag vet att det är lite försent men jag ville bara säga Glad Påsk !
jag hade det lite små tufft igår och därför orkade jag inte lägga ut något inlägg alls.. fulla människor med deras kommentarer om ni förstår hur jag menar ?   fick höra saker som faktiskt gjorde mig ledsen och arg, och jag brukar inte bli ledsen hur som helst så ni förstår säkert.

Jag fick ett påskägg av mamma & pappa igår, så gulliga !   Tack !


Hur som helst så var vi i storvreta igår hos min farmor, vi var där runt 4-5 och käka och så. men till slut så lessna jag och ville åka hem runt åtta tiden. det vart för dålig stämning mellan mig och en annan och jag ville ha en trevlig och glad Påsk för att jag inte var hemma förra påsk, jag var ju i Chicago då fast jag ville åka hem och fira påsk här hemma med älskling och familjen men det gick ju inga plan då "/.  Fast nu längtar jag tillbaka till dit.


Hur var er Påsk ?, vad gjorde ni och fick även ni påskägg ?  :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0