Godmorgon,


Jaadu, vart ska jag börja ?

Jag somnade strax innan två inatt eftersom dom här utanför röjde som fan och jag fick inte sova. Men när jag väl somnade så tog det inte lång tid innan älskling kom in och fråga om jag ville kolla på film med honom, när jag plötsligt hör att mamma och pappa har kommit hem och det är bråk i hallen. Jag hörde vad det handla om och jag tycker man tar en sån sak dagen efter man druckit oavsett hur arg man än är. det var så onödigt tycker jag, och just nu antar jag att mamma sitter och tänker på det där eftersom hon sitter på balkongen som hon gjort ett tag nu och röker, igen.

skärp er,



Det vart ingen film för mig och älskling för jag somnade igen, men han la sig här i sängen bredvid mig och kollade. Förlåt hjärtat för att jag var så pömsig, "/
Jag älskar dig !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0