Godmorgon

Nu plockar vi fram frisörsaxen !






God morgon biitches !
det har jag, fast jag bara sov i 4timmar. jag och älskling hade lite mys igår (a)
nu sitter jag och äter min frukost för jag och älskling ska snart dra iväg till skolan. suck !

Har ni sovit gott
?


Jag trodde ni visste men men, man får ju nya läsare varje dag. Jag är 15, född 94.  ;)
Har inte hunnit sett sådär jätte mycket om livet men ändå har jag vart med om så jävla mycket. om man nu får svära haha,


Hur gammal trodde ni jag var
?


igår ringde jag min frisör, behöver klippa mig igen.. vilket jag egentligen inte vill så hon skulle höra av sig med en tid där hon kunde komma hit.    sen ska även jag också få klippa, jag ska klippa och styla om älsklings hår. Han gav mig fria händer så jag får göra hur jag vill. jag ska fundera lite över det.

Hur tycker ni jag ska styla hans hår med klippning och färg ?


Kommentarer
Postat av: Dunja

När föder du, kan vi få se en bild på din mage? :)

2010-04-12 @ 22:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0