Fullerulle,


Här är det full rulle, mina föräldrar ska på partaj, min syster ska eventuellt ta hit en kompis till henne eller så stannar dom på stan, det spelas musik överallt här, mina hundar sover. 
Mamma sminkar sig, Pappa försöker välja kläder, älskling spelar spel och jag är hungrig som ett djur.

Det blir en mysig kväll ikväll, mina föräldrar ska ju bort så vi beställer mat på pizzerian ikväll. så får vi väl se om min syster och hennes kompis är med eller om det bara blir jag och älskling och syster eller kanske bara jag och älskling. nejj ussch vad jag svamlar, nu måste jag få något i magen annars dör jag ju ;)

Först ska jag bara hjälpa pappa att stryka hans skjorta !


Pussar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0