fråga

Fick en fråga;
vad har hänt på din mage? du har ju ett ärr?



ärret på min mage är efter en blindtarmsoperation 26/3 2009. då jag åkte in på sjukhus med ambulans och dom hittade inga fel men när jag åkte in på sjukhus om och om igen och dom hittade ingenting men efter ett tag så sa dom att min blindtarm var inflamerad så dom bestämde sig för att ta bort den, och eftersm den inte behövs i kroppen så visst fick dom göra det bara det att efter operationen så sa dom att den inte alls var inflamerad utan att det berodde på någonting annat som dom inte kunde klargöra var det var för fel. så ärret är ingenting farligt iallafall :)


Kommentarer
Postat av: Jasmin

Hahahah!

Exakt så hände med mig också!

Efter att jag åkt flera gånger till sjukhuset hände samma händelse som dig den 1/10-09, fast jag var inte heller inflamerad , men istället så blev jag inflamerad efteråt i hela kroppen typ, pga ''verktygen'' dom använde inte var spritade:S, därför blev ja kvarliggande i 2 mån i syrisk sjukhus.. , sen fick ja åka ner till sverige o blev kvarliggande i sjukhus en vecka:P

2010-04-12 @ 12:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0