Älsklings Thai Boxning


igår var jag på älsklings Thai Boxning och dom har börjat markerat slagen mot varandra nu vilket är roligt att titta på :)
Han har blivit så otroligt duktig !!

sen när vi kom hem så gjorde han sina kvälls övningar och jag fick stå och slå honom i magen, först ville jag inte men han trigga igång mig genom att knuffa på mig så jag vart arg till slut ;)

 

sen hände en sak som jag tyckte var väldigt äckligt, en kille som tränar samtidigt som Sonny kom fram till några som stod en bit från mig och kollade och hans ena tå stod snett uppåt över den andra tån. den var antingen bruten eller så hade den hoppat ur led. det såg så himla obehagligt ut !  ussch,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0