åhh, förlåt !



Hejj sötnosar, förlåt för så otroligt dålig uppdatering men har haft fullt upp hela tiden. Jag kan berätta för er hur min dag såg ut igår..


Jag vaknar på morgonen, kliver upp och det första jag får är en vattenavkastning igen, två gånger.. Det vart att ringa förlossningen och fråga vad jag skulle göra eftersom det hänt förut. Jag hade väldigt väldigt ont i magen också. vi åkte iallafall dit och det vart gynekolog undersökning som jag hatar, det är så vidrigt !
Sen när vi vart där ett tag så åkte jag och älskling med våra mammor och käka på Subway, haha älskar ! vi åkte till banken och tiden rann iväg.

När vi kom hem så hann jag och älskling vara hemma typ 10min för sen åkte vi ner på stan och skulle köpa ett spel till min mamma som är Super Mario missbrukare ;). Jag köpte mig en glass och lite jordgubbar, jag tog kulglass så man får välja smakerna själv, en av dom var iallafall vanilj, så jag börjar äta av glassen och känner hur det knastrar i munnen, jag tog ut dom små kulorna som hade följt med glassen, det var Daim kulor.
Gissa om jag fick panik eftersom jag kan dö om jag får någonting med nötter eller mandlar i kroppen, man är ju hyper allergisk mot ett av det godaste som finns ! 
Jag gick iallafall dit och krävde en helt ny glass. Och det fick man ju såsklart :)

Sen åkte vi hemåt, fast vi följde med min mamma och syster till läkaren ifall jag skulle få en allergichock för jag kvävs till döds då och det är ju inte sådär super trevligt och man har bara 5min på sig att överleva, 15min med adrenalin spruta. Men allt gick bra och jag hade tur !


Lovar att försöka uppdatera lite bättre nu sötnosar !    :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0