9/9 -09



igår hamna jag på operations bord igen och gjorde gastroskopi undersökning.
dom har sagt att dom inte hittar något fel men att vi får fler provsvar om ca 2 - 3 veckor för att vara säkra.
Jag grät rätt mycket eftersom jag tycker sånt är obehagligt, Sonny hann inte dit i tid "/
så då grät jag lite mer. Precis innan jag somna av narkoset sa jag: Hälsa sonny att jag älskar honom.
sen föll jag bara ner och ögonen rullade så försvann jag in i mina drömmar.
Det kändes som om jag vaknade på en gång igen, dom påstår att jag hade varit på toa och så men det minns jag inte. jag fick åka hem en stund senare. men jag var väldigt snurrig så älskling hjälpte mig att gå.
Tack för allas stöd ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0