Hora? haha, eller hur.

Jag kanske inte är perfekt,  men det är fan inte du heller ! Jag kanske inte är perfekt,  men det är fan inte du heller ! Jag kanske inte är perfekt,  men det är fan inte du heller !

Folk som kallar mig hora nu när jag blivit med barn och valt min framtid med den person jag älskar mest, det är folk som verkligen inte vet vad en hora är. 
det enda jag vet vad jag kan säga är : " jaha, så era morsor var hora när hon var med barn med er?".
Ni är så sjukt patetiska, och vet ni ?  ni kan kalla mig precis vad ni vill för jag bryr mig inte. ni har väl haft en dålig uppväxt och bara hört det ordet i hela era liv. ni vet inte ens vad en hora är. ni är väl förmodligen så osäkra i er själva att ni måste ge er på andra för att få "respekt". men att snacka skit bakom folks rygg, hota, slåss osv är inte respekt. det kanske är respekt, men på ett dåligt sätt. folk blir bara rädda. men inte jag, för jag vet att ni är små patetiska idioter utan liv som sitter hemma och får skit, ute och slåss, dricker, fan vet jag.
jag har valt att bli mamma och ha egen familj för att det är ett liv jag valt och verkligen vill ha.
jag har lyckats med mer än ni någonsin kommer kunna göra. patetiska nollor som inte vet ett skit.
Horor är sånna som säljer sex för pengar om ni inte visste det, och det gör ni ju tydligen inte. jag har förändrats så jävla mycket sen 2-3 år sen. men det har tydligen inte ni. ni är sjuka allihopa.

Kom ihåg;  JAG BRYR MIG INTE, SÄG VAD NI VILL. JAG HAR LÄRT MIG ATT INTE TA EMOT SKIT FRÅN SÅNNA IDIOTER SOM ER. HAHA, NI ÄR BARA PATETISKA !!
________________________________
Sonny, du är mannen i mitt liv och jag lämnar dig aldrig oavsett vad. du är min största kärlek och det är dig jag vill leva med. vi ska ha barn ihop nu du och jag. en alldeles egen liten familj. Fan vad jag älskar dig !
Du är mitt allt min ängel, jag älskar dig mer än livet och det kommer jag alltid att göra !   <3
________________________________


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0